Fuck off and die -

Dagen då oliver av-choppade en skyltdockas hand.

Jag hittade. Jag hittade något så otroligt. Något så otroligt användbart, sexigt, sött, fint, snyggt...och jaaa, jag vet inte! Och JAG hittade den.
Får jag vara lycklig?
Nej.
JÄVLA-HELVETES-CP-SKIT-DAMP-OCH-LITE-MER-CP!
Jag hittade världens finaste korsett för 700 kr. Men nejnej, det är alldelse för mycket pengar! Det är lilla rebecca inte alls värd, inte ens om hon köper det för egna pengar.
Fuck off and die.

Jag har alltså spenderat dagen i stockholm. Intressant.

Min dator har massor med hemliga knappar. Jag vet inte varför de sitter där. Jag vet inte heller hur man använder dem. Om man tänker efter kanske man kan lista ut vad alla konstiga förkortningar står för. Men att tänka efter...nej.

Jag minns när jag och min ooh, så kära väninna sprang omkring och sa så. Det var länge sedan.

Mördarhästar med elaka flin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

arne

2009-01-09 @ 12:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0