Jag ska rädda det här! Vänta bara...

Efter att ha kikat mycket noga på statistiken har jag insett att befolkning läser min blogg vaje dag. Detta gör mig stressad, jag vill inte skriva något nytt varje dag! Befolkning, sluta läsa! Jag blir stressad!!

Jag har inte så mycket att meddela....jag är enligt vissa knäpp och störd. Det känns ganska bra! Jag kan nog trivas så här...en gång var jag en repris, men jag minns det inte så noga. Ibland tror jag att annan befolkning minns det, men jag brukar ha fel.

På söndag har sten namnsdag, jag vet inte vad jag ska göra då.

Jag har inte alls blivit beroende, det är en lögn! men jag kan inte naturkunskap...eller något om Finland. Historian shall vi inte ens prata om. Herregud.

Lista över saker som befolkning plärpat:

- Mina fötter
- Min arm
- Mitt knä
- Min andra arm


Jag måste gå längst fram i ledet på Lucian. JAG ska hålla takten, snälla nån! De väntar sig så alltså att jag ska lyckas gå i en lugn och jämn takt! Jag vet för fan inte ens hur man går långsamt!

Du är långsam.

Kommentarer
Postat av: anna

hihih

2008-12-09 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0