Mystiska ord och annorlunda svammel.

Jag känner.

Jag ska åka till stockholm imorgon. Jag skulle nog vilja påstå att det blir roligt. Men man vet aldrig.

Ibland tror jag att jag har spenderat min tid med roliga saker, men när jag tänker efter inser jag oftast att jag är osocial och kanske lite efterbliven...i vissa situationer.
Men det är ju förstås bara när jag tänker efter.
Jag misstänker att jag föredrar att tro att jag har det trevligt.

Jag har besök. Det är trivsamt. Men mitt besök lämnar mig imorgon. Det kan bli lite tråkigt. Om man tänker efter.
Och ni vet ju hur ofta jag gör det.
Ni vet allt.
Men jag vet också allt.
Om er. Och era vanor.
Jag vet vad du gjorde igår, kära du.

Det känns lite udda. Jag vet inte riktigt att jag är 16. Det har liksom inte...jag tror att jag är lite bortskämd.

Jag misstänker att detta inlägg blir lite annorlunda. Jag tror nämligen att jag har kommit in i en ny fas. Ett nytt sätt att skriva.

Inlägg.
Varje gång jag skriver det kommer detta upp:
1. Silikon
2. Sill
3. En (oönskad?) kommentar
4. Blogginlägg

Hur känner du? har du glömt vilket ord jag pratar om? Jag kan vara så snäll att jag påminner dig.

Inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0