Samtal hem.

Hehehehe...jag och mamma bestämde oss för att skoja med pappa. Vi skulle lura i honom att jag varit i slagsmål och att eva skulle ringa hem till oss och klaga. Så när pappa kom innanför dörren utbrast mamma:
- Markku! Vet du vad?? rebecca har varit med i slagsmål!
Det första pappa säger till mig är då:
- Vann du?

Hahahah!!! Innan jag hann svara fortsatte mamma:

- Är det du första du frågar?? Vet du inte att eva skickade med en lapp om att hon kommer ringa oss ungefär kl halv 5? man får ju inte slåss!
Min far stod och funderade en stund innan han svarade:
- Eeh...skulle inte jag ut och handla då? Verkar som att du får ta det samtalet.... men vann rebecca eller inte?
Jag:
- Men det är väl klart att jag vann! men det gjorde as-ont i handen!
- Ååh! jaa, men då vann du? Utan blåmärken? hehe...hehe....hehehe...
Och sen gick han och började mumla för sig själv.

Jag gillar nog min far.

Kommentarer
Postat av: you-know-who

hahahahah!

2008-12-20 @ 11:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0