Ett kryss är ett kryss när ett kryss blundar eller inte kikar så noga.

Salvia.

Jag känner mig ytterst trött. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken...jag ska ju faktiskt på bio imorgon. Jag frågade min mor: Hur mycket på en skala kommer jag hata mig själv om jag går och kollar på fjortisfilmen? men hon hade inget vetiigt svar, hon sa bara att jag inte skulle hata mig själv alls. Jag shall se den...som jag sa. Mycket sexigt.

Jag har ett kryss på min arm. Det sitter där...jag ritade dit det tidigare idag med en penna. Ännu mer sexigt. Jag känner mig lite annorlunda idag.

Om jag har en sten, och du ger mig en till sten, och jag lägger dem i en ask, hur många korvar blir det? Jag skulle gissa på tre...men jag vet inte riktigt. Helsex.

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeej! det e tre delat på två.. sex! inte.. men det skulle kunna stämma... ^^

2008-11-21 @ 12:33:09
Postat av: Johanna

hehe , du älskar nog dig själv för att du gick och såg fjortis filmen. Fast jag såg ingen fjortis där.

2008-11-25 @ 15:46:05
URL: http://joju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0