Ja, fast kanske bara lite i smyg!

Det får mig att tänka på när vi (minns ej vilka) var på kupolen! Det var mycket händelserikt! Först satt vi och kikade efter min kusin, så vi kikade åt höger. Självklart satt det ett gäng med turkkillar där som trodde att vi tittade på dem. Så de började fnissa och vinka till oss, traumatiskt! Sen kikade vi åt vänster istället, och vad ser vi?? Jo en gubbe som kikar mycket noga på oss, helt okej. Han hade handen innanför byxorna, och handen var inte precis still. INTE OKEJ!

I fuck you because I find your penis hilarious.

Idag hade jag UV-samtal. Det gick väl ganska bra...tills frankenstein sa (helt seriöst) att jag är mycket lugn, trygg och stabil. Hon sa alltså att jag, jag, och just jag, är stabil! Jag höll på att börja gapskratta. Men jag är bra.

Ibland önskar jag mig befolkning. Det är mycket sällan egentligen...men det händer. Det är därför jag talar om det här. Men jag önskar mig inget just för stunden. Eller kanske lite sten. Men det är mycket möjligt att jag bara är efter idag.

Idag har jag blivit tagen på igen. Den här gången var det mitt ben som blev offret. Men det är mina strumpbyxors fel...de är så skoj! jag vill ta på dem hela tiden! hehe...påtagen.


Kommentarer
Postat av: srghd

det var du, jag o anna h :P då det ¨å!

2008-11-21 @ 12:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0