Ja, jag säger det! kika inte så noga!

Hehehehe....jag kom precis hem från hagafesten..hehhe...jag äger på att dansa med fridis! det blev porrdans utav helvete!
hehe...jag såg fridis i klänning! och jag blottade mig inte en enda gång..jag är bra! det är för övrigt mitt nya bli-beroende-av-uttryck.

jag kände mig otroligt sexig när jag gjorde en lapdance för fridis....det var tider det! hehe...ooh! sen spelade de sexy back! då dansade vi, må du tro..jag är väldigt trött egentligen. det är därför jag skriver så fullkomligt uruselt med massor med hehe hela tiden...men det är lite så jag känner mig. jag känner mig alltså hehe. och jag röker inte.

jag önskar mig ingenting av dig.
 I fuck...fuckfuckfuck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lapdance! paying in naivity! korv! sång... blaha

2008-11-09 @ 13:26:51
Postat av: Anonym

jag skulle vilja påstå att man choppar på :skapa, sen länkar, o så plärpar man saker!

2008-11-10 @ 12:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0