Jag ska slå dig jättehårt med en sten, sen ska vi gifta oss.

Dagen då jag upplevde något nytt. Det var igår.

Jag och Sara åkte till Leksand igår för att se på Låt den rätte komma in. Så korv kom och hämtade mig och vi åkte till resecentrum. När vi satt där och väntade på bussen skvallrade vi. Jag sa: Har du hört det senaste om korv?  det hade sara inte. Så jag började berätta men kom av mig hela tiden...till slut hade jag glömt vad jag skulle säga. Men det gick fint ändå!
Bussen kom. Vi slog oss ned och svamlade om gamla minnen.

Efter ett tag frågade jag sara hur länge vi behövde åka buss.
-  En timme ungefär...
- NEEEJ! vad har du gjort?? du har lurat mig! jag ska aldrig mer åka buss med dig...faaan!
- haha, men hur lång tid trodde du att det skulle ta?
- jag har väl ingen aning! jag trodde att bussen skulle åka åt andra hållet...

Sen skrattade vi en stund och fortsatte svamla.

När det bara var 10 minuter kvar och jag var som lyckligast sa sara:
-du vet väl att vi har en timmes dötid i leksand sen?

Mot alla odds överlevde jag och det visade sig att sara hade fel angående tiden.
Vi tog oss in på ica där vi kikade på reflex-västar som det stod ica kundpersonal på. Jag tror faktiskt att de var till salu. Sen fick vi båda syn på godis. Hehehehe...vi skulle köpa dumleklubbor, vilket vi var jättebra på! Först slog jag på påsen, sen slog sara mig med påsen, slutligen slog jag ned påsen på golvet och sara sparkade på den. Hehehe...
sen när det var dags att betala hade kassörskan sönder påsen i ena hörnet, så hon frågade mig om jag ville byta den! Men jag kunde inte, vi hade ju faktiskt misshandlat den, så jag sa att det gick bra ändå.

Jag vill inte prata om filmen.

Hehehe....vi snackade skit. skit. Jag lyssnar på skitmusik.

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeej! jag lurade dej inte! jag sa att vi skulle till leksand o att filmen började haöv åtta! det var ju helt sant!

2008-11-21 @ 12:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0