När jag återigen skapar rubriker bör man inte kika så noga....

Fan!
Jag känner att det är en mycket fin inledning...men det är så jag känner. Fan! Fan för Johanna, Anna, Fridis och grupptryck! Nu är det alltså så att jag ska på Hagafest. Jag vet inte om jag vill...jag antar att det kan bli ganska skoj, men jag har en känsla av att jag kommer tröttna rätt snabbt.

Jag är hemskt ledsen befolkning som känner mig sen tidigare, men jag har slutat med plöötsligt. Jag tror att jag saknar det...jag kanske börjar använda det igen sen när jag känner mig redo. Är ni villiga att vänta? Jag är villig...jag är påtagen! eller jag blev påtagen...hehe..

Idag har Greger fått en bok på sig. Både jag och han fann det lustigt.

Om jag kände någon som hette Ernst skulle jag garanterat hångla upp honom. Ernst för fan! Jag känner ingen som heter Ernst....jag tycket synd om mig själv. Jag tycker synd om dig också bara för att du är ett sådant offer. Haha! Idag kallade jag den halvklene pojken för offer.

Idag jag jag blivit petad på igen! Helt plötsligt kom Sids finger farande och han petade på mig. Annan befolkning skrattade. Jag vet inte riktigt varför, men sen började den halvklene pojken också att peta på mig. Jag utbrast: GARDASIL! men befolkning var mycket efter. Jag kände mig tvungen att vara lite artig mot stackars Sid-gossen så jag frågade honom mycket vänligt: "Tar du Gardasil?" men han ville inte svara...han flinade lite dumt en stund innan jag tröttnade och sa att det var något fel på honom...det är något fel på alla!

Ibland undrar jag om det är någon som orkar följa mina bloggar. Det är ungefär då jag kollar upp statistiken och blir deprimerad. Jag har nämligen inte så många besökare...igår slog jag nytt rekord, 12 personer! Jag kände mig lite stolt där ett tag...

Jag har kramat 42 personer nu.

I fuck you because you give me money for it.
I don't fuck you because I fuck your brother instead. I fuck everyone.

Jag vet inte om befolkning är särskilt insatt i det hela, men allt det där om "i fuck..." kommer från en låt. Men jag och min kääära vän Sara plärpar om texten...men hon är bättre på det så ni kan väl kika på hennes blogg istället! :
http://stensomfan.blogg.se/

Jag gillar inte sten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj! e jga bättre? jag tror du ljuger... men jag shall pläspa din blogg på min blogg! faller för grupptrycket! hur kan man sluta med plööötsligt?

2008-11-09 @ 13:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0