nordeacorone.blogg.se Mitt konto Hjälp Logga ut

Hallå befolkning! Jag vet att ni har saknat mig...fär det har jag. Jag har då varit lite paranoid och upptagen på sista tiden, men nu blir det ändringar som fan! (inte)

Jaaa jag har väl utvecklat en liten förälskelse...men inte så farligt. Ingen beroende-skam-grej, bara Edward Cullen. Jag ska inte tjata, jag lovar!

En dag fick jag frågan: Har du haft på dig den där sen i somras?
Personen som frågade mig svaret ja. Hade hon pekat på det andra bandet hade hon nog blivit lite äcklad. Jag har haft det ett tag nu, om man säger så...

Jag & Fridis har haft kul! Vi har skrivit låtar tillsammans...vi är jättebra! Hon, Johanna och Izzie kommer kanske hem till mig senare idag. Hehe...i alla fall Johanna. Vi shall laga mat...vilket vi säkert är jättebra på. Jag är bra på allt.

En dag sa jag att jag vet allt. Det var igår. Jag börjar tro att jag ljög. Jag vet nämligen inte om jag bör måla om mina naglar eller inte. Borde jag det? För jag vill inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

på sista tiden? jag tror du ljuger...

2008-12-06 @ 18:27:23
Postat av: Koråååne

baaaraaa på sista tiden! du shall inte tro något annat!

2008-12-07 @ 19:51:12
URL: http://nordeacorone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0