Jag vet vad du vill....

Jag vet vad jag vill ha i julkapp! en sån där plärpgrej från ica maxi! en sån där man scannar med...hehe...jag skulle plärpa befolkning i ögonen med den..


om du vet vem jag är, så...jaja...jaja....hehe....


jag har en rädd katt under mig. tidigare var han inte så rädd, men han blev det. hehe...djävulsskap.


jag äter pepparkakor och dricker cider. hehe.....cider! ..sider, sid...ohno! sid!!!

call me squid.


austin jackson? yes, indeed. who the fuck are you? i can't remember...but that's okay, i'll regret it someday.
cider i ögat på pärtin. PÄRTIN!! ibland tror jag att jag saknar honom, men jag inser snabbt att fallet inte är så. fall- fail.

ja...utan tvivel. det var sara.  sa mannen i tv:n.

jag svamlar extra mycket idag. kan du se min poäng i det hela?

i fuck you because i don't know who i am.
i fuck you because we're married.
 
                                                             boyfriend.                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

i fuck you because i don't know you

i fuck you because we're not married

i fuck you...

fuck you

i fuck

you

i shall fuck you again

2008-11-01 @ 18:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0