Kanske om några år..? eller inte.

Min flickvän målar sina naglar med Tippex. När hon sover brukar jag skriva felstavade ord på dem.

I fuck you because I like your body.

Jag har lärt mig något nytt idag! Om man dammsuger i mörker går det snabbare. Det blir liksom, hm, när det slutar låta skiter man i resten och drar. Tänd aldrig lampan, för i helvete!

Idag har jag skrivit musik...fiiiin musik. Men jag söker ny musik...nyyyyy musik. Jag tycker att befolkning kan ge mig ett tips!

Tidigare pickade en pojke mig i pannan med en penna. Jag har även varit på en toalett! Dendu!

För inte så länge sen fick jag förklarat för mig att jag har tre personligheter. Den ena heter Bertil, när jag är honom har jag en pojkvän, Oliver. Ibland skrattar jag åt det.
Om du vore min hund

Kommentarer
Postat av: darin den döde pojken

darin för fan! det e mitt tips!

2008-10-24 @ 21:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0