Oh look, you're like a VCR. Stick something in to know just who you are.

Jag minns det nog! Jag tror ibland att jag ska lista upp vad jag gillar, men jag inser oftast att listan skulle bli fullständigt onödig och konstigt lång...Jag skriver för att jag inte har något annat att göra. Det påminner mig om den gången min far sa konstiga saker i den mycket dåliga telefonen som aldrig fungerade. MVG.

Jag ogillar dig ibland...då kallar jag dig för mås (i smyg). Men jag börjar tro att du inte är så dum som du ser ut. Jag kan nog gilla dig innan den här dagen är över. Bläckfisk.

En gång såg jag en mycket död, och mycket hals-av-choppad bäver. Jag var bara 12. När jag tänker efter har typ allt hänt mig när jag var 12. Hur som helst gick jag på tipspromenad runt älven. Jag kikade ner i vattnet och såg en otroligt död bäver flyta omkring. Jag shall aldrig glömma det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0