Som om jag vill ha en så töntig rubrik...

Heheheehe...

En dag talade jag om för mina vänner: Jag önskar mig sten!
Men det är sällan jag får svar på mitt svammel....

Om jag skulle ha en apa så kan ni räkna med att den skulle heta Roger! ...men bara om den har rabies. Jag känner att om en apa skulle ha rabies, så kan den inte heta något annat är Roger!

Ojoj...det här är inte alls stabilt! Och jag tänker inte tala om något! ohno...alla är paranoida nu! och jag måste laga mat snart :O

Jag minns när min far sa: Han ser ut som Jesus!
Det var i lördags...

Kommentarer
Postat av: steen

jag tror att jesus e död... han dog som en sten.. stendöd... undrar om jag shall skaffa en svammelblogg..? skulle du kommentera?

2008-10-21 @ 21:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0