man kan inte ignorera två lysande e:n

uuuuuhhh!!! det är en gubbe på tv som ser väldigt...cp-ig ut. han kanske har någon störning....you never know!


helkroppstatuering, fick jag förklarat för mig. minns inte så noga...kanske inte så relevant. emd suger...totalt! jävla äckelpojkar som tror att alla tycker de är snygga...det värsta då är ju att befolkning verkar tycka det också! skulle tro att det bara är fjortisar som lyssnar på dem..jävla hjärndöda egotrippade snorungar!! HATA FÖR I HELVETE!! fan vad jag är SIV!!! jag ska klaga hela bloggen igenom...sluta läsa om du är intresserad av annat.

jag hatar....schlager. faan vad jag hatar det!! fuck off and die... jag tänker liksom automatiskt: perrelli och  carola... och sen tänker jag: FYFAN I HELVETE FÖR CAROLA!!!!  hon är så jävla dum i huvudet...
jaaa!!  om jag tänker vidare (vilket ofta händer) blir min nästa tanke: idol.
idol suger så hårt...vad går det egentligen ut på?? jag förstår mig bara inte på det...jag tittar inte på det! aldrig! kanske lite just nu...men det är inte mitt eget val...
johan palm. från början hatade jag honom så jävla mycket...men inte längre. jag kan bara inte det, han är så fånig och...jaa, mest fånig. jag brukar skratta åt honom och alla patetiska småtjejer (och pojkar) som vrålar....hehehhe...jag finner honom lustig! ....hehe, jag minns när jag var ung och pundad...jag lyssnade på darin! jag tittade inte på idol då heller, men sen en dag fick jag syn på honom och jag hade väl hört nån låt...hehe...jag blev kär. fyfan...men hur som helst så dreglade jag över honom hela tiden (nonstop) och hade postrar överallt...ovanför sängen...en gång pussade jag på en bild, aldrig mer! jag klarar inte av det bara...uuh!

men systers man tycker att kevin är den tjusigaste som någonsin gått i ett par skor. *ironi*

kevin...jag blir genast att tänka på en tjejs lillebror...han var störig. småsyskon..vad vet jag? jag har inga yngre syskon, kanske har du det? vad vet jag som sagt.

ooh! fan vad jag hatar hon den där, eeeh, hon som gjorde en cover på the arks låt...ööh...the worrying kind! så var det! jaja, poängen i det hela är då att hennes version (av den redan sugiga låten) är värdelös! jag uppskattar den inte alls...jag tycker att det är viktig information (som icke får ges till får)
imorgon ska jag till en second hand-butik...sen ska jag nog hem och binda en krans. jag undrar just... -.-  

tuttsnigel är ett ord jag ofta får höra. det finns nämligen en pojke som ofta är det, vilket min syster inte är sen med att påpeka. hehe...peka på. ooh! bara apor pekar! och apor gråter...

jag hatar när tv bara sänder repriser...som jag har sett! om och om igen visas dem! man blir ju bara så jäkla trött på det hela. men sen då, när tv slutat sända repriser, vad får vi se då? jo, skitprogram som: sjukhuset, färjan, oprah....jaa ni fattar. HATA!!! och på helgerna, vad sänds då?? jo, det ska jag tala om för er, då sänds det minsann MER REPRISER!! jag blir så jävla aggressiv...söndag kväll eller vardagskvällar, jaa då visas det filmer som corone vill se...hehe schizo!

uuuh! jag hatar när befolkning skriver fel! jag är jämnt paranoid och tror att jag skriver fel. jag börjar tröttna på det nu! jag tänker börja stava fel på allt! då får vi se vem som stör sig...

jag vill fortsätta klaga men det är nog inte särskilt intressant att läsa.  jag ska gå nu...jag vill inte veta vad du har för färg på din tandborste. 

Kommentarer
Postat av: sten vrf inte

du vet väl att oprah oxå e repriser.. alla gråter.. jag brukar mobba dem mentalt...

2008-11-01 @ 18:00:22
Postat av: Koråååne

det skulle jag också göra...

2008-11-02 @ 17:03:31
URL: http://nordeacorone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0