It's time for cake and Sodomy

Jaa...jag vet att ni vill!
Nya saker som har hänt:

- Mina bilder sprider sig som herpes...
- Jag har målat naglarna
- Jag har bestigit ett fucking berg
- Jag har tyckt synd om mig själv
- Jag har kikat på Harry Potter och tänkt: "åhå! där var han stilig! och sedan " uuh! vad har han gjort med sig själv??"
- Jag har smusslat....jag vet nog!
- Jag har köpt Manson-cd-skivor-på-ytterst-rea-korv-korv

Vad har mer hänt? Och hur har jag påverkats av dessa händelser? Jag ska minsann upplysa er!
Jag har svamlat om mitt testamente och erbjudit Fridis mina Harry Potter-klistermärken. Och kikat på en tjejfilm.
Det duger.

I am the God of Fuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0