Aggro-koffein.

Omg! Jag har gjort något hemskt!
Jag har gått med i facebook.

Faan ta grupptryck!

MItt liv har varit extremt händelselöst på sista tiden, så jag har stora problem. Mest med kaffe. Jag choppade kaffe (från imorse) i mikron med tanken "det blir nog fint" ringandes om och om igen i huvudet. Jag hade fel, det blev snusk!  Så nu är jag aggressiv och lite ledsen. Jag ville faktiskt hemskt gärna ha kaffe, men nejnej...

En dag, en relativt fin dag, sa min kusin:
- Becca, kan inte du åka skridkor med mig idaaaag??
Jag svarade mycket aggressivt:
- Ne-ej! Jag vill inte! dessutom är jag upptagen, jag ska på babysim.
*Tystnad*
- Becca, kan inte du simma?

Hehe...hon är lite efter...

Ibland inbillar jag mig att jag ska ha ihjäl någon. Oftast carola.
Hennes förklaring till varför det inte gick bra för henne och andreas johnsson i melodifestivalen förra året: "Nej, men jag hade inte checkat med chefen 'upstairs' tillräckligt mycket först."
Jahadu, så bara för att du inte snackade med din låtsaskompis så gick ditt framträdande åt helvete. Så det var inte så att DU FULLKOMLIGT SUGER OCH ALLA HATAR DIG????
Nejnej.
Fyfan.

Jag är fortfarande lite upprörd efter kaffeincidenten. Jag beklagar.

Kommentarer
Postat av: orf

neeeeeej! alla har facebook! vrf har alla facebook? borde jag skaffa facebook?.. grupptryck...grupptryck.. neeeeeeeej! jag vill inte!!!

2009-02-15 @ 15:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0