I shall destroy you for your ignorance.

Jag är produktiv!

Idag blev jag lite aggressiv, men det kändes helt okej ändå.

Jag har insett en hel del grejer idag:
- Mansons gamla låtar är inte bra
- Majs på burk är snusk
- Om man har med sig korvar till skolan...jag minns inte
- Hur man stavar till kupong på engelska

Det känns inte så bra...jag är nog inte så produktiv som jag trodde...jag beklagar.

We slit our wrists with cheap coupons and say that death was on sale today.

Idag har befolkning feltolkat mig! heheh...befolkning fick för sig att jag talade om för denne att jag har haft en trekant och att jag skrattade åt det. Men så var inte fallet! ...men jag skrattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0