Oavgjort.

Hehhee....idag har jag blivit kallad för polare. Det kändes mycket komiskt! ...och kanske lite trivsamt. POLEN!

För övrigt har jag historieprov imorgon. Mamma tror att det är ett läxförhör. Det är nog bäst så, jag började liksom plugga för några timmar sen. Ojoj...
Jag skrev en mycket fin sammanfattning av vad som hände:

Magellan: Come with me, and we shall search for the Pacific Ocean! ….oh look, now we’re here! But wait, what if we sail across it! Wouldn’t that be great??
Crew: Fuck no! Let’s go back!
M: Naaaw, c’mon! Let’s do it! I’m the boss, and if I say that we should sail across it, then we fucking do it! Got it??
M: Oh shit! I underestimated the world’s size! We’re all going to die!!!!
C: Told ya so! Now you shall die for your ignorance! *killed M*
Surviving crew: Finally! Three years later, now we’re here! But wait guys, we just circumnavigated the world! HOLY CRAP! HAH! FUCK YOU MAGELLAN!

 

  • plupp.
  • omg! jag får inte bort dem!
hehehe... fan vad bra jag är!

Lista över saker jag har druckit idag (nu-ni!):
- Vatten
- Té
- Kaffe
- Mjölk
- Mitt eget dreggel

Jag har för mig att jag skulle skriva ned något särskilt...jag har glömt vad det var.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars magellan... hahhhahahahahha! VICTIM!

2009-02-21 @ 12:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0