Han föddes väl så..

Jaha befolkning. Jag tar tillbaka det mesta från ett av mina blogginlägg, jag var ytterst felinformerad.

Jag har sovit över hemma hos fridis...det var annorlunda, men trevligt!
Vad som är mindre trevligt är det faktum att jag har läst alla Twilight-böcker nu. Sorgligt.

Jag har fått förklarat för mig att om en korv heter Ragnar är det sällan något bra. Nu känner jag att jag vill dela med mig av min oerhört viktiga information. Hur känns det?

Jag feltolkar. Jag feltolkar allt, det mesta och lite till. Säg ingenting till mig, jag shall vända det...vrida och vända på saken tills den har fått en ny betydelse. Jag feltolkar mig själv just nu.

Mitt liv känns ganska patetiskt för tillfället. Vet inte riktigt vad det beror på. Kan vara så att jag är trött. Det är lite svårt att veta. Jag tror att jag ska äta en smörgås, eller dricka mer kaffe.

Det sista ordet är inte sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0