Listor!

Idag har det varit livat! jag minns inte riktigt varför...men jag tror att det var det!

Klagomål:
- Jag har en blåsa på tungan
- Mitt hår är äckligt
- Jag har fläckar på glasögonen
- Jag mår illa
- Jag missade träningen idag
- Jag har huvudvärk
- Jag är beroende (igen) av barnspel
- Jag fryser
- Jag har läxa...som jag inte tänker göra
- Det kliar på mitt högra öra
- Jag är kissnödig
- Mitt kaffe är slut
- Det kliar under näsan
- Jag har ett blåmärke på foten
- Skavsår

Bra saker som har hänt idag:
- Har hittat en underbar låt
- Jag missade träningen

eeeh..jag gillar nog inte idag...

When he's gone, I won't come back.

Kommentarer
Postat av: kårv

jag har oxå en blåsa på tungan! bara såru vet....

2009-01-18 @ 16:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0