I'll break it down

Det här är en sån där dag då jag känner mig ytterst kunnig inom datateknik. Om jag inte misslyckas med en nedladdning nu så kommer jag få iTunes på datorn igen! :D Det känns åtminstonde stabilt, men sen om det är det eller inte är en annan sak :P

Anna och Fridis är borta...konstigt nog saknar jag dem redan. Helskumt...Anna är i London (hon såg Björn Gustafsson på Arlanda!) för att...jaa hon bara är där! 
Fridis är bara sjuk...men saknad i alla fall...hehe...saknad.

Idag har jag återigen blivit tagen på...det är lite skumt. Jga vet inte riktigt vad jag tycker om det...misstänker att jag inte tyckte om det.

Ibland har jag tur. Som när jag tittade på film och upptäckte ett nytt band. Trivsamt!

Ragnar - forever by your side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0