Just a car crash away

Jag är tillbaka och jag ska skapa något som jag tvivlar på kommer bli bra! ...men inte här! nejnej, jag ska vara stabil någon annanstans! Jag ska bara komma på var....

Jag har nu klippt mig. Emofrisyr som fan! Glasögon.

Idag var jag och mamma på stan. Det hela började med att hon pratade med camilla i telefon, och det var då hon insåg att fredrik kunde skjutsa oss till stan! Så vi åkte dit för att klippa mig, på på biblioteket, smutsa ner lindexkläder och äta ute. Sen skulle vi minsann gå hem. Vi gick en stund innan vi helt plötsligt hamnade hemma hos eine m.fl. som bjöd på kaffe.
Därefter ringde mamma till fredrik och bad honom hämta upp mig och mamma och dessutom bjuda oss på kaffe. Vilket han gjorde.
Men vi gick hem därifrån sen i alla fall!!

The Brain: Fridis, den smarte!
The Bra: Anna, den tjusige!
The Bitch: Jag, den elake!
The Boring one: Eve, tråkar ut alla med sitt svammel
The Bicep: Izzie, den tränade!
The Banana/Bratboy: Oliver, den ende gossen!

Hehhe....vi har kul ibland...ganska ofta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Banana Bratboy... hehehe....

2009-03-15 @ 08:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0