Allan

Ja okej, så egentligen kan det vara så att jag inte har så mycket att säga...
Jag vaknade av att Påfre klampade ner för trappan och muttrade grädde på finska.
Måfre (på finska) : Kom ihåg grädde!
Påfre: Grädde!
Jag: Påfre! Kan inte du köpa färska frallor till frukost? snälla?
Påfre: Jaja....uuuh...
Måfre: Kommer du ihåg allt?
Påfre: Nej! Grädde och pepparkakor! Jag kommer inte ihåg...

Sedan tillbringade vi resten av förmiddagen till att dekorera som fan överallt i huset...det visade sig nämligen att halva släkten skulle komma över på Halloweenmiddag.
Vi var ytterst stiliga hela bunten!
Påfre: Pirat
Måfre: Djävul
Jag: Transvestit/french maid/död vid namn Igor Petrus
Fine: Ärkeängeln Gabriel
Julia: Häxa
Kjell-Åke: Samuraj
Eine: Indisk prinsessa
Morfar: Same

Det var fint....
Jag skule ju kunna bifoga en sexig bild på mig!


Kommentarer
Postat av: Izzie

hahahahahaha :D Igor Petrus! sexig mustasch där! :):D

2009-11-09 @ 17:03:08
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0