Ang. Ernst med vänner

Ja så bara så ni vet har jag nu fått en systemkamera.
Bara sådär...

Djing- Djing- Djingis Khan
Dom hojtar, han hojtar
Dom hojtar, alla hojtar
Djing- Djing- Djingis Khan
Han rider, dom strider
Han rider hela tiden
Här har ni mongolen, ho-ho-ho-ho
Ta nu fram fiolen, ha-ha-ha-ha

hahahaha! så underbart!

Jag har en del fina vänner. För övrigt kanske jag bör meddela er att jag inte är så poroduktiv eller pigg...men en lista kan jag bjuda på!
Saker jag tyckt väldigt mycket om den här veckan (inte i någon vidare ordning):
- Systemkamera (inget tjat här inte!)
- Tredje våningen med tillhörande sällskap
- Inga läxor
- Film istället för tråkiga lektioner (jag ser in i framtiden...)
- Förutspådda tatueringar
- Musik

I fuck you because you're Djingis Khan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0