Laser

JAG HAR MEN FÖR LIVET!
...och alla som vet varför jag har men har också fått men! Hur känns det?

Obehagliga drömmar med bisarra konversationer. Jag vill inte.

METAL! imorgon...hm...

Lista angående vad jag har druckit idag (nu jävlar!):
- Mjölk
- Tranbärsjuice (nu slutar ni, jag gillar det!)
- Kaffe
- Kaffe
- Vatten

Jag har sendrag i foten. Det är inte trevligt. Öhm...angående otrevliga saker vet jag trevliga saker!
Jag skulle vilja påpeka att en av mina vänner är blond, kjolad (det är ett ord! jag lovar...), mycket trevlig, rolig, lojal och extremt omtyckt av mig. Bara sådär. En liten hyllning.
En till.
Jag har även en vän som jag tycker mycket om som inte är blond men sjusatans lång och tjusigt smal. Denne är väldigt fin, rolig och (ja jag måste nämna det) artig. Plus väldigt trevlig och någon jag litar på.
Tysta hyllningar.
En klumpkorv som inte läser min blogg  men som jag ändå kan tycka är en fin vän. Möjligen lite rolig ibland också. Men det skulle vara ytterst sällan.

I fuck you to become famous.

Kommentarer
Postat av: Karin

..artig kan du vara själv va... ska skratta åt olivert (HAHHA, NEJ JAG VILL INTE ÄNDRA..!) imorgon... anslem...

2009-11-15 @ 21:59:58
URL: http://thisisnotafuckingdiary.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej hej!

bra blogg du har!

hur ere ?

kram!

2009-11-15 @ 22:46:39
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0