Lent

Som utlovat:

Är det bara jag och mina vänner som upptäckt hur äckliga alla dessa it-bloggare är? Jag ska nog tala om för dig exakt hur vidriga jag tycker att de är, vänta bara!

Aggressiviteter.

Varför har vi dessa mindrevärdskomplex, utseendenojor och dåliga självförtroenden?
Jo, därför att vi har tidningar med ursnygga människor som talar om för oss hur vi ska se ut och bete oss. Vi tjejer måste vara: Superdupersmala, sexiga, åtråvärda, snygga, ha stora bröst, felfri hy, totalt blåsta i huvudet och slutgiltigen ändå vara lättillgängliga för män.
Pojkarna ska vara: Långa, macho, muskliga, sportfånar, snygga, sexiga och porrfantaster.
Trots allt detta måste man ändå ha en unik och egen stil, för annars är man en copycat eller bara tråkig.

Tack och lov har vi ju våra fantastiska bloggare som gärna talar om för oss exakt hur perfekta de är och att vi också borde vara som dem, fast inte riktigt exakt lika, en sämre kopia bara. Jag menar herregud, vem har inte sprutat in massor med skit i läpparna för att se ut som en anka? Vem har inte letat reda på bilder på sina bloggrivaler och kallat dem feta trots att de garanterat är size zero?

Jag äcklas. Där sitter de, blonda, pinnsmala men ändå enorma bröst i en push-up-bh och ett litet rosa linne och pratar om, ja vad fan pratar de om? Jag hinner aldrig uppfatta det mellan alla smack-ljud och fnitter eller mellan deras plut med läpparna och bröstupptryckare!
Seriöst.
Mmmm! Aaaah, alltså, shit,igår, mmh! jag och min..öööhm...kååååmpis! vi bara, så här, skulle gå på café! Och jag bara, alltså pekade finger åt några småtjejer. Alltså jag vill be om ursäkt för det, jag hade precis FÅTT SKRIVA AUTOGRAFER (ja där är vi tydliga minsann!) ah, åh då ba, ville vi typ bara få våra kaffe och dra. Och då kom det några tjejer och pratade, och ja ba, pekade finger...men asså, förlåt!

Hjärndöda.


Idag för övrigt har jag spelat spel med mina vänner. Det var mycket trevligt kan jag meddela er!
Jag var man! Jag har mustasch! En blå en...sexigt...

I fuck you because you'll do anything for me.
I fuck you because I know you want my mustasch....

<script id="_famebloggers_tracker_3496265" src="http://back.famebloggers.com/bubbleroom/tracker" type="text/javascript"> </script>
<script type="text/javascript">
var _fameblogger_tracker = _famebloggers.get_tracker('3496265');
_fameblogger_tracker.set_size('8');
_fameblogger_tracker.set_tracker('3492702');
_fameblogger_tracker.track_pageview();
</script>

Kommentarer
Postat av: Izzie

gaah jag vet. Ned med it-bloggare. Varken fläckläpparna/bröstupptryckare eller Kenzatjejerna har något vettigt att säga.



Alt.1: Asså shit, asså idag asså, hihihihih... asså... Latte! asså... Bakis asså eem, hihihihi...



Alt 2: Idag åt jag frukost, det var flingor. vi hade prov och det gick ganska bra tror jag... Sedan gick jag och shoppade lite hihihi, det här snygga rumplinnet från Gina T, kostade bara 79 kr! hihihihi (reklam OCH självexploatering på samma gång!) hihihi jag shoppar upp mitt liv och det är så himla underbart! sedan satt jag lite på facebook, lyssnade på Lady Hagga hihihihihi och så gick jag och lade mig.(meningsfull dag. min dagbok är intressantare än sånt där dravel.)



Gah...



Spel var roligt! Planerar på att införskaffa fler ordbrickor till mitt! :D Min mustash är kvar lite. Det ser ut som blå klockan trestubb. :P Taha!

2009-11-07 @ 21:55:37
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0