More time to kill

Saker som gått ytterst fel idag:
- Påminnelser av fula drömmar
- Det faktum att jag åkte till skolan med tre örhängen och kom hem med ett
- Jag har inte druckit kaffe idag
- Jag har huvudvärk

Saker som gick precis som de skulle:
- Trevliga stunder med vänner
- Mat, enbart trevliga saker!
- Ansiktsbehandling som fan! Massage i hela fejset...
- Bildknäppande på sexiga vänner
- Musik
- CIDER

Ja så jag har tänkt lite nu då, och jag har inte kommit fram till något särskilt. Möjligen att jag ska se till att vara produktiv nu innan jag åker så att ni kan läsa blogginlägg fastän jag är borta så att säga...jag har lite problem med att se någon slags logik i min plan bara...men det går fint!


På beställning kommer fler tysta hyllningar:
Jag har en vän som är längre än min sjusatans långa vän. Hon brukar tycka om att på ett eller annat vis vara ytterst nära mig, hon varierar liksom mellan att spotta på mig eller peta på mina bröst. Men det är fint! Hon är väldigt snäll, omtänksam, lojal och rolig. Om än lite efterbliven ibland...fast det är faktiskt bara riktigt trevligt!
Sedan har jag också en vän som jag inte umgås så ofta med, men som ändå är snäll, rolig och ytterst söt. Lite emo, sådär enligt mig och min variant av emo, men det kan vara fint ändå! Nu jävlar!

Nej nu får det vara nog.

I fuck you because I hate you.
I fuck you in my dreams.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska jag slårej va? O_=

2009-11-20 @ 12:27:44
Postat av: Rebecca

meeeh....okejåd!

2009-11-25 @ 19:25:53
URL: http://nordeacorone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0