Pucko

Jag känner för att slåss.

Idag har jag hunnit med mycket! Jag har varit på Dollar Store, missat en gympalektion, varit ute på promenad, blivit arg, pluggat, druckit kaffe och dreglat. Det kan hända att jag bowlade också.

Jaa...jag har insett en hel del saker, som att Snapegossen var min pojke från Seaside, han har bara helt förändrats! Sen har jag även kommit till insikt angående att jag suger på att flirta. Alltså...neeej...jag kan inte! Jag suger helt enkelt.

Jag har även hittat ny musik, även om det inte var idag. Sådant är alltid trevligt!

Jag shall....vara arg en liten stund till. Jag stör mig något så extremt, och jag har huvudvärk eftersom jag bitit ihop käften som fan! Men det är på grund av stressen...möjligen ångesten också.

I fuck you because I'm your dominatrix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0