Älgar och påtagna pojkar

Det händer att vi får besök. Som idag. Det visade sig att Kjell-Åke ville komma över och bada lite manlig bastu med min far och hinka öl och berätta jakthistorier. Sådant kan också vara trevligt!
KÅ: Ja, och jag sitter på världens skitpass! Jag har aaaaaldrig sett en älg på det passet alltså..faan!
Padre: Men det är ju alltid älgar där.
- Tystnad -
KÅ *ignorerar P's kommentar*: Aldrig har jag sett en älg där!

*Svammel*

KÅ: Ser jag en älg stå där imorgon då fan skjuter jag den och sen ska jag krossa knäskålarna på den och säga att jag var tvungen att skadeskjuta den!
P: Det är inte så enkelt vet du..
KÅ: Jag tar en stor sten och kastar den på den! Och slår!
P: Öhm...en stor sten?
Jag: Det kommer sluta med att KÅ står med en pinne och slår på en död älg...


Idag fick vi göra ett kärlekstest på spanskan. Annas resultat blev: Du är känslig och din kärlek är som en apa. Illusioner dyker upp.
Mitt resultat: Du har bra kärlek. Du borde leka med småpojkar oftare.
Det var i alla fall min översättning. Den fröken gav oss var inte alls lika bra...hon blev faktiskt ganska förfärad när hon hörde det om småpojkar...jävla sepebok. Nu kommer jag få IG i spanska...

Kommentarer
Postat av: Izzie

småpojkar! xD haha

2009-10-18 @ 10:44:38
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0