Detta fält måste fyllas i 4

Min undersökning har nu börjat.
Vad är din första tanke när jag säger: "Kom inte där med den där" ?

Hela 14 personer har så vänligt nog svarat! Mina resultat kommer på fredag, ha tålamod mina vänner.

Idag tänkte jag vara snäll och tala om för pappa att jag gillar finsk musik. Han log lite men jag såg nog att han tvivlade. Jag påpekade då att det var ett speciellt band jag gillar och att de finns med på min spellista. Jag antar att jag drivit/ljugit för mycket för stackars påfre då han fortfarande tvekade. Så jag rushade ner och satte på musiken. Min fars reaktioner gradvis:
1. Flin
2. Inget flin
3. Blek
4. Gorm
STÄNG AV!!!!!

Jag tycker faktiskt inte att man alltid måste nämna att det är finsk death metal. Det duger med finsk musik bara...uhuh...

Kommentarer
Postat av: Izzie

hej är du också inne! :D Det är klart du mumlar, men det är ju så det ska vara! Ifall du inte talade ur hakan och hytte med fingret lite då och då så skulle du ju bara prata vanligt :P :D



DU ÄR ASROLIG!! flin, inget flin, blek, GORM!! Jag skrattar på mig!



Om det här inte publiceras nu så är det för att min dator är knäpp. eller så gillar din blogg inte min dator typ :P

2009-10-14 @ 22:22:19
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/
Postat av: Izzie

DET PUBLICERADES!!!! JAA! xD

2009-10-14 @ 22:25:16
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0