Kom inte där med den där!

Det var då som fan!


Idag har varit en underbar dag! Jag har bara haft roligt...

Korv kliade sig på arslet. Korv bestämde sig sedan för att peta på Sten med samma hand. Sten vet ingenting. Men jag vet. Och jag skrattar.

En dag (ja, det var idag, sluta tjata!) skulle jag, Johanna och Oliver med bussen. Mina korvar satte sig längst in på varsin plats. Jag tänkte då sätta mig bredvid Johanna (som en trogen vän). Ja tror ni inte att korven då choppade upp väskorna på platsen bredvid och undvek att titta på mig. Vilket SVEK! Jag fnyste bara lite lätt och sa: Nej nu jävlar! NU sitter jag bredvid Oliver istället!
Johanna fick sitta själv hela vägen till stan. Hon fick känna sig utbytt.
Trevligt.
Sedan fick hon ångest och flyttade på sina grejer och sa snyftande: Snälla kom tillbaka! Jag älskar ju dig...
(inga överdrifter).

Jag kom tillbaka.
Jävla grupptryck.

Jag håller på med en undersökning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0