Ska jag peta på dig med en pinne eller?

Det var en sån där dag igen. Jag ville inget hellre än.
Ibland slår jag på stenar. Dåligt samvete. Det kan vara så.
Jag lyssnade inte på dig så noga. Kanske inte så viktigt eller relevant, men jag tog på dig när du inte såg. Han log. Det är rätta takter det! Hör du mig, eller?
Jag läste en bok en gång. Den handlade om kärlek. Jag log inte. Den var sorglig. Trodde de verkligen att det var sant? Att alla människor är älskade? Nej, jag log inte.
En gång grät jag i duschen. Jag kunde inte sluta. När jag hörde fotsteg i trappan lyckades jag svälja min gråt (möjligen en sten i ögat). Skäms du? Skäms du för att gråta? Nej. Jag skäms inte. Jag gör det inte helt enkelt.
Alla människor är gjorda av samma skrot och korn. Vi inbillar oss att vi älskar andra och hoppas att någon är dum nog att "älska" oss tillbaka.
Bränd.
Rostbröd.
Det händer ibland att jag ljuger. Jag är bra på det nu. Jag blev bra på det för väldigt länge sedan. Jag bestämde mig för att det var något som man var tvungen att kunna.
Ibland glömmer jag vet jag tar på.

I fuck you because I need it.

I fuck you because I'm a desperate Virgin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0