TEJP!

JAG ÄR MED PÅ SALTMANNEN!

Min gårdag:
- Jajo...möjligen...brända fiskpinnar (och det är sant).
- Trevligt
- Uh...men relativt trevligt.
- Väldigt trevligt med Manson!
- Jaaa....det är fint!
- Tjoho!
- Åh...öhm..nej.
- Tjoho!
- Jamen det här är ju trevligt!

Jag och Karin var vakna väldigt länge. Så länge att hennes pappa hann stiga upp för att gå till jobbet. Men sådant är bara trevligt. Just då. JAG ÄR DÖENDE!
Va, sa du något?
Jag är stabil. Labil. Instabil. Korv.

Idag såg jag en kvinna som slickade lite på en korv. Lite snabbt bara. Det var ett inslag om fruktmarknad...ja, hur som helst så slickade hon på korvänden. Och de filmade det.

I fuck you because I'm gonna tape it.
And watch it with my husband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0