And so we died

Jag tror att ni har saknat mig.


Idag har jag så skillat nog målat av mina vänner. Ytterst sexigt. Ja, alltså alla mina vänner förutom Johanna. Men jag har en bra anledning! Jag lovar...det är nämligen så att jag valde de konstigaste bilderna jag kunde hitta på mina vänner. Inte så svårt, vi ser näst intill (särskriving?) aldrig normala ut på bild..:P
Hur som haver så har jag ingen jättekonstig bild på Johanna, så jag hoppas att någon annan har det så att jag får måla av Johanna på ett roligt sätt!
Skicka?

Jag har hittat ny musik! Coal Chamber..de ska tydligen vara Manson inspirerade...

I fuck you because I want your car.

I fuck you because you look like your brother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0