Jag hör dig inte

Så efter alla mina men den här veckan (bestående av nakenchocker, snuff-filmer, träning och sjuka konversationer) lyckades jag faktiskt ha kul! Det var i det sista laget, men jag klagar inte. Så vad hände (nej jag missbrukar inte ordet "så")?
Mina korvar kom över.

Fredag: Jag gick upp på morgonen, död som vanligt. Jag bestämde mig för att låtsas vara organiserad och stabil och jag gjorde upp en plan:
1. Gå på toa
2. Duscha
3. Choppa på te-vatten och choppa i brödet i brödrosten
4. Gå och klä på mig
5. Ät upp frukosten
6. Packa ihop det sista
7. Bli förfärad över min frisyr och försök rädda den
8. Bli arg och sminka mig som fan
9. Ge upp 

Efteråt åkte jag till Plättbacken och orienterade. Det innebär att jag har träningsvärk i mina vader just nu. Trivsamt!

När jag väl kom hem från skolan gick jag och lade mig och sov en stund. Trivsamt på riktigt. Efteråt drack jag kaffe och åt 4 chokladbollar. Sedan var det dags för träning.
P-S-Y-K-B-R-Y-T!
Jag gick alltså på danspasset och fattade noll! När jag tränar (uhu...händer ofta, alltså!) så vill jag få ut någonting från träningen redan på första passet, jag vill inte behöva bli jättearg och gråtfärdig. Sådär.

Jag duschade och åt, och sedan fick jag skjuts till stan där jag mötte upp mina, ooh så ärade, vänner. Vi lekte en stund på stan och var allmänt olagliga innan vi bestämde oss för att gå hem till mig. Längs vägen stannade vi och lekte i lekparker.

Väl hemma hos mig spelade vi fina sällskapsspel. Favoritstunder:

1. Helt Hysteriskt. Oliver tvingade säga något sexigt till spelaren till höger (d.v.s. Izzie) varje gång denne sagt något och sedan säga "men det var det fräckaste!". 
2. Drömdejten. Oliver läser högt: "Kille nummer 3 (Erik, alltså en kille som ser ut att vara 40 år och allmänt ful) är med i en pjäs och vill att du ska vara hans MOTSPELERSKA. Vilken pjäs vill du spela mot honom?"

Sexigt...

Sedan skämdes vi alla över Jag har aldrig.. 

Kommentarer
Postat av: Izzie

bästa fredagen, ärade vän! :D Pedofilerik!!!!!!

DET VAR DET FRÄCKASTE!!! :P:D XD

2009-09-26 @ 22:35:59
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0