No forgivness.

Jag ska slå dig is mugg.

Jag ska tala om för er att jag har haft en väldigt trevlig konversation med min, oh så kära, fader. Jag frågade honom mycket vänligt: UH! Ska jag sparka dig på knäna, ELLER??
Min far var tyst en liten stund innan han lågmält och lite smått förvirrat frågade mig: Va?
Jag bestämde mig för att det var väldigt oartigt av honom att inte lyssna så noga på mina hot, så jag upprepade inte min fråga utan lämnade honom. När jag vände mig om en sista gång för att se på hans bekymmersrynkade ansikte såg jag att han höll i en ryggsäck (i smyg). Jag kände mig sviken. Min kamp mot ryggsäckar hade förstört vårt fina familjeförhållande. Vår sammanhållning.
Det är bara jag kvar nu.

Jag ska tala om för er att jag har spenderat natten bredvid Izzie hemma hos Karin. Vi spelade sällskapsspel och tittade på mysko filmer. Vi bestämde oss för att gå och lägga oss runt kl 2. Trevligt. Men sen gick det utför! När Karin var på toa började jag och Izzie att svamla, och när Karin kom ut ville hon höra vad vi svamlade om, så jag sammanfattade det hela medan Izzie gick på toa (jag minns inget, jag tror att jag ljuger). När Izzie i sin tur kom tillbaka ville hon (säkerligen) höra Karins kommentarer. Nya historier.
Kl 4 gav vi upp igen.
Kl 8 vaknade jag igen. Jag fick sova i 4 timmar. Men jag är pigg! nu blir det festival med ALLA mina vänner (internt skämt).

I fuck you because you're Mark.

Kommentarer
Postat av: karin!!

MARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-07 @ 20:10:33
URL: http://thisisnotafuckingdiary.blogg.se/
Postat av: Izzie

Mark för fan!!!!!!! :P

2009-09-08 @ 18:02:19
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/
Postat av: -jag är din vän

uuh.. du har inga vänner... O_=

2009-09-13 @ 12:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0