Spit it out

FUCK ME, I'M ALL OUT OF ENEMIES!

Ja så jag vet att ni alla undrar över vad som hänt i mitt liv, och jag ska vara vänlig och tala om det för er (jag trivs med att inbilla mig att ni minst är 2 pers som läser).
Saker som hänt mig under en del fagra kategorier:

Roliga:
Metalpojke till mattant.

Paranoidiga: Rullstolsbunden, psykskadad knarkare.

Trivsamma: Födelsedagsfirande och återfunna vänner (okejdå, det är fortfarande samma...).

Sjuka: Jag har klättrat i ett träd utan att ramla ned!

Aggressiva: Jag har tvingats städa ett äckligt klassrum.

Uhu-iga (nu jävlar!): Vi sa till Ingela att evelina hade mensvärk och till evelina sa vi att hon hade diarré.

Jobbiga: Jag har orienterat. Nog sagt om den punkten.

Svamliga: Jag svamlade med pappa.
Jag: Jaha påfre...jag tänker som så att jag skulle nog kunna flytta hem till morfar på heltid. Det skulle liksom kännas helt okej. Det är ju lite synd att han är så ensam..
Pappa: JAHA! Men jag då???
Jag: Men vad ska du ha mig hemma för?
Pappa: JAHADU! Jaha, jaa....mmhmm! *mutter* jaha!

Mutter

Karin: Ja, är den död eller ligger den bara där?


Kommentarer
Postat av: karin

MEN MAN KAN FAKTISKT ALDRIG SÅ NOGA VETA

2009-09-15 @ 22:04:09
URL: http://thisisnotafuckingdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0