Is that the mouthwash in your eyes?

Idag fick jag en fråga. Det var en ganska normal fråga egentligen. "Om Manson skulle be dig följa med honom backstage och bli hans groupie för en natt, skulle du göra det?"
Jag kan erkänna på en gång att frågan var min egen och den var egentligen inte så välformulerad...mitt svar var för övrigt ja.

Så det jag tänkte var att jag skulle uppleva lite nostalgi genom att skriva ett urdrag ur min dagbok, men jag insåg tidigare idag att jag inte har något vettigt i den. Inne i mitt rum finns exakt noll hemliga saker. Det gör mig lite upprörd. Jag menar, jag har en mysko kondomgömma, jag har dagböcker och jag har en ytterst fin liten ask med det heligaste jag äger. Slut, end of story. Men det tråkiga med det hela är ju då att jag faktiskt inte bryr mig om någon hittar dem. Mina dagböcker? Bara pinsamma saker som jag skrattar åt i smyg och lite om tjusiga pojkar. Inga tankar eller hemliga drömmar...och mina kondomer? Men snälla..vad förväntade du dig? Jag är snart 17, för fan!
Aggressivt...

Sexigt med Manson:
- Hans röst
- Hans musik
- Hans intellekt
- Hans texter
- Hans smink
- Hans attityd
- Hans kropp när han var yngre...likblek och smal..
- Hans läderbyxor

I fuck you because I'm a hot metalboy.

I fuck you because you're my reflection in the mirror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0