Är du en förälder?

Nu ska vi se här......kronologisk ordning!
Igår:
Jag gick upp och åkte till skolan. Inget spännande...jag blev hämtad och jag åkte till Willys. Väl där köpte Måfre cider till mig, 4-pack, som jag skulle ta med mig hem till Oliver samma kväll. Det ligger nämligen till så att vi skulle fira hans födelsedag.
Jag kom hem, åt klet, och började skapa hans present. Oliver's Only Orgasm. Bland de bästa tidningarna i världen...absolut! Eh...sedan fick vi besök och ett telefonsamtal. Detta ledde till STRESS OCH PANIK! Tidningen blev inte färdig, trots att Julia hjälpte mig.....men fin blev den!
Jag gjorde kladdkakssmet och rushade in i en en bil. Det var för övrigt Johannas Påfres bil. Vi åkte iväg till ICA(ids) där vi plockade upp Johannas Måfre. Vi åkte vidare till Romme för att enbart irra omkring en liten stund. Vi fann till slut Olivers hus, men då kom nästa prövning: att hitta ytterdörren.
Haha, det slutade med att Oliver fick komma ut och hämta oss...:P

Jag och Johanna var stabila och fick en ytterst liten rundtur innan Fridis kom. Genast fick vi mer rundtur och jag fick rätten att snoka (aldrig bra för andra). Hehe.....hehe....
Hmm...mer befolkning kom och vi slog oss ned i vardagsrummet för att avnjuta cider och The legend of the seeker. Jävlar alltså!
Vi inväntade Karin innan vi begav oss till pizzerian för att hämta pizza (nähä?) och sallad. Ytterst stabilt! Eller inte.....inte alls faktiskt.

Vi drack vidare på våra cider och Karin kom med annat fint som de hade betalat för. Vi lyssnade på jättefin musik och åt upp vår mat. Typ. Sedan dansade vi som fan och lyckades bli påverkade. Detta hände:
Fridis: Normal.
Oliver: Normal.
Izzie: Först hyper, sedan astrött för att sedan återgå till sitt hypriga tillstånd.
Jag: Kul som fan!
Anna: Kul som fan och porrig.
Johanna: I princip normal, mer fnittrig.
Karin: Ytterst villig att dela med sin av sin kärlek.

Stabilt! Den här blandningen skapade den absoluta bästa kvällen i hela mitt liv. Bara så ni vet.

Finaste ögonblicket: Då Anna & Izzie dansade tillsammans.
Roligaste ögonblicket: Jag vet inte riktigt, jag skrattade tills jag hostade så illa att jag höll på att kräkas.
Fulaste ögonblicket: Alla bilder.
Skummaste ögonblicket: Kanske när Karin kände för att dela med sig av sina känslor för mig.
Skönaste ögonblicket: När jag insåg att jag och Anna (som vanligt) var på exakt samma våglängd.
Jobbigaste ögonblicket: När det började bli dags att runda av.

Jag kom hem vid 2, men klockan 3 kom jag på att jag skulle vara tvungen att ställa klcokan på ringning. Underbart! Så jag vandrade upp för vår evighetslånga trappa och hämtade mobilen och laddaren. Upp klockan 9....jaaaa...

Idag:
Jag gick som sagt upp 9 och åt då frukost med Måfre och Påfre som trodde att jag var störd. Höhö haru kollat på fel klocka eller?
Sade Påfre.
Han fick en mördarblick till svar.
Efter frukosten duschade jag och klädde mig sedan skabbigt. Då kom sara spatserande för att ta mig till marknaden. Sara var inte alls skabbig. Så jag var minsann tvungen att byta om till korsett och blottarkjol.....trevligt!
Vi begav oss till stan och åt sushi, vandrade inne på biblioteket och sedan gick vi på marknad. Jag fann en underbar kjol, så nu är jag 350 kr fattigare......suck.....men fin! Öhm...sedan köpte jag en papegoj-ballong till Sara. Den mördade vi senare...men det kommer att skrivas om på Saras blogg framöver...en video gjordes också! Kika på: www.dreamfountain.blogg.se

Vi fikade på P&L-caféet och gick sedan vidare hem till mig.

Nu är det slut.

I fuck you because I'm so fucking drunk.

Kommentarer
Postat av: anna

så surt att runda aav :( men det var helt säkert en kväll som kommer ligga på topp tio-listan i år och dar :D

2010-04-17 @ 17:39:32
Postat av: Izzie

bästa kvällen evah evah evah!!! Sorgligaste ögonblicket nånsin då jag var tvungen att åka hem först :'(



ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TOKDANSA TOKDANSA TOKDANSA



Bäst. Älskar.

2010-04-17 @ 21:40:20
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0