skum

Instrumentpanel.

Jaaaa....så vad har jag gjort idag?
Jag gick upp vid 11(!!) och åt en sjuhelvetes god frukost! Fil & flingor, 2 mackor med kaviar och ägg, 2 koppar kaffe och så rundade jag av med tårta! Fina tider!
Sedan tog jag min underbara bok Horns - Joe Hill och satte mig med en tredje kopp kaffe på altanen, i solen. Sedan blev det hett vettu så jag bytte om och fick men för livet när jag såg mina ben. Alltså....Påfres kommentar: haru katten på benen eller??
Jaaa....sen satt jag där. I några timmar. Vattenpaus då och då....svett....men sen! Jag fick solsting och fick gå in och sova...haha.....resten av dagen har jag mått illa och känt mig skakig. Trevligt.
Jag tog mig ett bad och fick återigen men.
Då minsann.
Mina benhår fick åka på en tur ned i avloppet. Nu jävlar! Jag har så ofantligt sexiga ben! 3 cm har försvunnit från dem och de glänser lite fint....ganska skumt att ben glänser egentligen...

Hmm....men alltså.

I fuck you because my legs finally look decent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0