Läderbrallor

Okej, det var ett tag sedan sist.

Jag har haft en amerikan som inneboende och mina dagar har gått åt till att roa henne!
Dag 1 Torsdag
Katy kom till skolan där hon plockades upp av mig och Måfre. Vi åkte direkt hem till oss där hon fick en privat rundtur. Sedan hamnade vi i köket där vi satt och tog det lugnt ett tag. Tills jag tröttnade och föreslog att vi skulle gå ner till älven. Tjoho, liksom!
Eh jaa....vi bastade och svamlade seriöst om alkohol och sex. Alltid bra!
Hm..vampire diaries och en relativt tidig natt!

Dag 2 Fredag

Katy följde med mig till skolan där hon fick en intruduktion av ettorna. Jag hade naturkunskap och sedan håltimme. Hon följde med oss till matsalen och åt lunch. Under tystnad! PAMPAMPAAA!
Sedan dog vi.
Eh och hade mer håltimme. Stämningen blev fin när vi lärde henne TÖÖÖÖRNTEN! Underhållande!
Sedan hade hon idrott med treorna och vi andra njöt av ännu en ytterst produktiv mattelektion. Engelskan gick åt till att fråga amerikanerna frågor. Bra som fan! Eh....
Emil: What about the skirts? *korvade ögonbryn och kisande ögon*

På kvällen var det Pot Luck och det var.....MOBILSPEL SOM FAN!

Dag 3 Lördag

Vi åkte till Falun för att springa omkring lite hejvilt nere i gruvan och peta på sten.
Sedan åt vi lunch inne i stan och jag gjorde bort mig. Det var som så att Fridis skulle gå på toa, och jag behövde också. Så jag skulle skoja till det genom att säga PAMPAMPAAA! inne på toan.
Det var någon annan där.
Jag sprang.

På kvällen hade vi en överraskingsfest för Katy. Hon fick en födelsedags-present och kladdkaka. Awesome! Vi spelade kubb och kort. Senare fick vi våra gåvor från henne. Asmycket!

Dag 4 Söndag

På söndagen var vi lediga från skolaktiviteter och gick därför på kupolen, 2 kyrkor och sedan hem för att äta. På kvällen bowlade vi med de andra amerikaerna och deras värdar, och sedan såg på Kick Ass på bio. Underbar film!
Eh...inte mycket mer alltså!

Dag  5 Måndag

Vafan gjorde vi?
Åh fuck....vi var först i skolan, sedan på kupolen och sedan åkte vi till kvarnsvedens pappersbruk. TJOHO! ehm...2 och en halvtimmes tråååååk.....
Men sen blev det livat! Glass som fan!
Kom hem och Karin och Johanna kom över och åt tacos (hehe). Tjejkväll med andra ord!
Sedan blev det ännu mer livat med Peace & Love kafé! Kaffe.....åååååh......

Dag 6 Tisdag

Jaaa...upp tidigt och så bar det av till Nusnäs för att kika på Dalahästar och knäppa sexiga bilder! Kul! Vidare till mora och PIZZA!!! Eh..kaffe?
Jaaa....
Anders Zorn gård.....livat med Anna i alla fall! tack för det!
Mer kaffe...
Gruppbild och ÄT UPP POJKENS GODIS!

Avskedsfest för amerikan på kvällen. Badtunna, kortspel, svammel, dator och chips. Fina tider!

Dag 7 Onsdag

Upp tidigt som fan för att åka till tågstationen. Väl där kramades vi och grät.

Slut på det roliga!


I fuck you because I'm gazing to your killing jar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0