I think I should know

Jamen jaså, din tradasun!
Det är en del av låten med den danske pojken som sjöng om Kingflippa vild, jee, kingflippa snild, jee, kingflippa hajd, jee, eggforblandvik!
Jävla danskar.....

Jag minns det som att jag har hittat ny musik. Som inte är metal. Faan ta dig, Anna! Jag var så stabil där ett tag....

Hmm...SPIKE ÄR TILLBAKA! <33333
Lycka är att ha en het pojke att kika på.

Jag har spenderat dagen med Sara. Vi åt sushi, fikade, gick på kupolen, var aslånga, åkte hem till mig, fikade, blåste såpbubblor, tittade på tv och tog sällskap upp till stora vägen.
Spännande med andra ord.
Grejen med Kupolen var att leta efter heta metalpojkar, men som vanligt gömde de sig.....faaan alltså...

I fuck you because you're my punkbitch.

Kommentarer
Postat av: anna

hehe... så kan det gå... :P

2010-04-08 @ 21:16:46
Postat av: Izzie

king flippa vild... :P Ye....

2010-04-09 @ 11:49:12
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0