Liv igen

1. Det första du tvättar i duschen? - Håret

2. Gillar du kaffe? - eeeh....kanske!

3. Hur mår du just NU? - alltså.....halvdant. Jag är ytterst fundersam.

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?  -  Haha, vad räknas som en crush? Om Spike räknas...jaaa....

5. Berätta om din senaste dröm - Alla var hundar och jag vaknade i min dröm och berättade allt för Måfre, sedan vaknade jag på riktigt. Det var fasligt...mörkt. Åskväder kanske.....

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? -  Alltså.....högst antagligen inte.

7. Vad vill du ha just nu? - Hmmm.....allt tal om Spike.....SPIKE!

8. Har du räknat till 1000 någon gång? - Jag vet inte! Jag vet inte...

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? -  Det beror helt på vad det är för glass....men jag äter mest piggelin, vilket innebär att jag slickar.

10. Använder du smileys? - Det händer....inge överkonsumtion dock....


11. Har du träffat någon kändis? - Absolut! Jag har kramats med kändisar med! Och pekat finger....


12. Gillar du keso? - Jag trivs med keso, ja.

13. Vilken låt hade du sist i huvudet? - Get on my horse.....faaan!! Nu får du extra!

14. Hur många länder har du besökt? - Eeh....Finland, Norge, Danmark, Egypten, Turkiet, Grekland, Spanien och Tyskland.

15. Är dina föräldrar stränga? - Nope, vi har samma värderingar så det är helt okej. Fast jag och Måfre är lite oense när det kommer till att sova över hos pojkar....hehe.....

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? - Hm...om jag får hoppa med en sådan där instruktör som sköter allt!

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? - Jag gör det!

18. Brukar du hyra film? - Senast idag! 4 st! Men annars absolut inte. Jag satt just och var förundrad över mig själv, jag har sett tre filmer inom loppet av den här veckan! OMG!

19. Var kommer du vara på Lördag? - Antingen hemma eller hos min syster.

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? - Jag upplevde inte ett smack.

22. Vad åt du till lunch? - Thaimat! Jag blev dessutom bjuden!

23. Har du lockigt hår? - Jepp

24. När grät du senast? - Idag

25. Har du gått in i en vägg någon gång? - Såklart! Vem har inte liksom?


26. Favoritårstid? - Sommar och höst


27. Vem höll du senast i handen? - Jag har tänkt lite och jag har kommit fram till: 1 Jag vet inte. 2. Det lämpar sig kanske inte att skriva det.

28. Sover du med TVn på? - Absolut inte!

29. Tycker du att du är gammal? - JAG ÄR UNG OCH PUNDAD OCH JAG TRIVS SÅ!

30. Är du mörkrädd? - Nej det skulle jag inte påstå. Jag är paranoid, men jag släcker alla lampor då och då och övar på att inte vara det.

31. Gillar du ditt liv just nu? - Idag? Nej.

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? - LÄTT!

33. Har du bra syn? - Jag är blind...i princip.

34. Var är dina föräldrar just nu? - Pappa är väldigt långt borta i en stuga och Måfre är i rummet bredvid.

35. Vad har du på dig just nu? - t-shirt och underkläder.

36. Vad var det senaste du köpte? - ett kors!


37. Hatar du mer än 3 personer? - kanske

38. Använder du sushipinnar? - klart som fan!

40. Äger du ett vapen? - jag är ett vapen!

41. Gillar du ditt hår? - ibland

42. Gillar du dig själv? - jag antar det.

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? - Jag kan inte svara på det.


44. Hur ofta använder du MSN? - ofta, väldigt ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0