Fest mest utan kontroll

Så det blev fest hemma hos mig! Jag tycker att vi börjar med att förklara hur alla betedde sig, så att ni får lite överblick över vilka som var med osv...
Jag: Var nykter, blev full, shit jag är nykter! Haha full som fan! Näääej...måste låtsas vara nykter, men jag ramlar!
Typ. Det kom alltså i vågor...vackra små vågor....nej jag vet inte. Jag sprang väl mest runt och höll koll skulle jag tro. Rökte en del, söp en hel del, skrattade så jävla mycket. Var arg, det gick över. Var glad, glad, glad!
Izzie: Somnade INTE!!! :D :D Drack en stulen gran, enligt Fridis. Var barnvakt åt Oliver (den jäveln!), rökte något mystiskt som hon fått av en schweizisk surfare! Den gick laget runt sen.....Iz påstod sig se grönt efter.  
Sara: Var fullast! Dreglade grönt på mitt köksgolv, varav jag skrattade som jag aldrig gjort i hela mitt liv. Var en mycket stabil dansare och en cigg-tjuv! Stackars Tomzz...för jag är helt oskyldig! Korvade ihop sig med Iz och svamlade om rökning och surfare, heta surfare. Diverese påtagningar.
Oliver: Sade att han inte skulle bli full. ...just! Oliver blev minsann näst fullast och svamlade ut i natten. Barnvakten stod till tjänst. Hade blommor, rosetter och flätor i håret hela tiden! Tänkte somna under en jacka, men kände helt plötsligt för något helt annat betydligt obehagligare.
Johannes: Hade massor med rosetter i håret! Tack vare mig, förstås...han hade även mycket vodka, och var ytterst givmild. Utnämnde mig till bartender = lycka.
Rökte pipa ytterst manligt och luktade gott.
Tomzz: Ville lyssna på dålig musik och tjatade om krogen hela tiden. Visade sina krog-moves för oss! Manligt! Blev medbjuden på sushi på måndag, och hade jättemycket cigg! Min bästa vän....
Emilge: Blev full först. Fnissade därefter okontrollerat. Dansade och hämtade mycket vatten åt behövande. Fick en mycket svamlig föreläsning om The Doors genialitet av Iz. Ytterst övertygande.
Fridis: Smakade på diverse alkoholhaltiga drycker! :D Skrattade åt oss, men var trött efter en konsert. Kom med en gåva till mig! Choklaaaaaad....... Var våldtäktsman som vanligt. Blev pussad på av mig. Jag påpekade efteråt att jag inte var full. Inte alls.
Karin: Sov så fint med Goatsen i soffan. Slogs om Jell-O-shots med mig och Iz. Gömde sig i ett hörn med mig och jag skrek av paranoia när folk rushade förbi. Fick Jell-O-klegg på brallorna men tog det som en man och skrattade. Var lång och snäll och plockade undan mycket vänligt.


Finaste ögonblicket: När alla var samlade bara. Vi drack och skrattade och dansade.
Roligaste ögonblicket: När Sara dreglade grönt och knappt märkte det själv. Det var så roligt att vi låg på golvet, varav jag upprepade gånger dunkade huvudet i skåpsdörren.
Fulaste ögonblicket:
Kreeeeekss kanske.
Skummaste ögonblicket: När alla satt ute och jag insåg att man kunde ligga under trädet och kolla rakt upp på det och bli helt fucking spejsad! Med sådan stavning! Spejsad...
Skönaste ögonblicket: När Goats återvände hem efter 26 timmar.
Jobbigaste ögonblicket: När jag tröttnat på att känna mig ensam full och ansvarig.

Sara's gröna dreggel!

Hmm....där nån gång ville min son få rosetter i håret. Självfallet! Svarade jag.

 

Jag var stabil och gjorde Jell-O-shots!

Mycket vackert som sagt....

Men nu undrar ni säkert vad som hände, ni som var för fulla för att kunna minnas. Men jag vet inte heller.
Men jag vet då helt säkert att det här var Fest Mest Utan Kontroll.
Och jag älskade det.
Alla älskade det.
Alla älskade alla.
Minns ni det? Alla kärleksförklaringar.
Det behövs nog en till: Jag älskar er. Jag vill supa mig full med er, jag vill att ni ger mig fler mysko saker att röka, jag vill att ni skrattar åt mig när jag förlorar kontroll, jag vill hata er när jag är nykter och ni inte är det, jag vill dansa med er och slicka på er. För ni är det finaste jag vet.

 

I fuck you because lest we forget the best of....


Kommentarer
Postat av: izzie

:D

2010-08-08 @ 20:07:40
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0