Lost

Imorgon far jag. Jag åker....biiil....till eskilstuna! Jävlar vad livat! Het som fan tänker jag vara. Metal, du vet.
Shorts, fulhetssandaler och linne. Vackert.
Vem då?
Ooooh...bara lilla jag.

Mm..jag minns det som att jag åter igen funnit ny musik! *slår en kik*
AAAAAH!!!!! UUUUUUHHH!!! Nån har varit här och lyssnat på punk! Vem, oooh, vem??
Dia Psalma och Strebers!
Vem??
*Rushar upp för trappan och gormar*
Okej. Ingen. Både mamma och pappa förnekar att de skulle ha sökt på banden. Inte ens lyssnat på Spotify. Påfre hade märkt att det var på i morse och stängde av det.
Jag har sovit hos min syster.
Okejokej. De har inte haft besök heller.

UUUUUUHHH!!! PANIIIIK!
.

jamen annars då?
Jag har spenderat igår och idag hos min syster. Lekt hela tiden med Ludvig, med undantag för ordspel på internet med syster. Livet <3

Jag ska titta på....tigrar. Och vargar.
Jag älskar vargar, visste ni det?
Det är något visst med dem.

I fuck you because I'm not mechanical.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0