Hardly know the reason why

Jag har varit blomsterflicka!
Detta är vad som hände kortfattat:
OMG! Vi hittar inte Eva!!! Vem fan är Eva? typ....
Okej, så här gör vi: svammel.
Fan gubbe! Varför hittar du oss inte!?
Reklampaus.
PANIK!
Jamen nu vet vi hur vi ska göra i alla fall.
Resultat, jag irrar omkring på scenen och letar efter en gubbe som höll på att bli utan blommor.
Blommor över!
Jag: Såå....vad händer med blommorna som blir över?
Random Gubbe: Jaaa...
Jag: Kan inte vi få dem? *blink*
Gubbe: Visst!
Jag lutar mig då mot en vägg och sluddrar fram: Schysst!
Och rushar sedan till de andra flickorna och talar om för dem att vi får blommorna. Fintfint! Ta ni!
Så jag och Izzie tog en varsin röd ros. Väntar in dem. Ska de ta tulpanerna som blev över? OMG! de är borta! Ska vi stjäla deras blommor?
Nej!
Nu fan gör vi det.
Vi stal dem...

I fuck you because I can.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0