No one else

Idag fyller min syster år. Hon får strumpor, praliner och en bok där jag skrivit allt som är bra med henne, namndikter och minnen. Det bli nog uppskattat.
Hm...
åh! Jag minns inte riktigt när det här var, men det var helt klart den här veckan! :
Hansen: Rebecca, ska du med ut i helgen?
Jag: Nej..
Hansen: Men varför inte?
Jag: För att du är för ful för mig och din morsa går för en hundring.
Sedan gick jag därifrån och köpte kaffe. Och skrattade lite.

Jag har haft besök, dubbelt upp!
Izzie och Karin bestämde sig för att komma över en stund för att äta upp mitt godis och chips. Hm...på kvällen dansade Izzie medan jag och Karin var paranoida över Jussi Wader.
Han rörde på sig, vi vet nog! 
Sedan blev min mobil borttappad, men lyckligtvis återfunnen.
Izzie sov över och dagen därpå åt vi sushi till lunch. Jag var proppmätt hela dagen, men morfar köpte kebab. Vad gör man? Jo äter tills man är säker på att man kommer att kräkas och sedan bråkar man med påfre.
Fina tider.

Hm...på måndag ska påfre och Fredrik åka öppet spår. Vi får väl se hur det går...
Jaaa.....

I fuck you because it's time for me to leave you behind.
For a better fuck.


Kommentarer
Postat av: Izzie

Heheh jussi Vader :P hehehe Det var goda chips :D

2010-02-27 @ 19:00:45
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0