Old school Hollywood baseball

Fan vad aktiv jag är! Nästan så att man blir lite stolt...jag glömde berätta om min fina dag.

Julia, Ludvig, Fredrik och camilla kom på besök. Vi åkte madrass och tefat nedför backar. Kul som fan! Hm...sedan åkte de hem och jag skulle tina bröd i mikron. Helt plötsligt hör man måfre skrika ett panikfyllt: AAAAAAH!!!!!
Det brann visst i mikron.....tur att det inte var mitt fel. Ehm...just....
Men var inte allt för ledsna, mikron klarade sig och jag slapp skäll.

Hm...jaaaa...

System of a down får mig att vilja vara schizofren. Bara så ni vet. Kärlek på hög nivå. Klår nog till och med Manson.

I fuck you because this is old school Hollywood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0