Walking on glass

Femton är du:
Är du snygg? -  det händer!
Är du fet? -   nej det skulle jag inte påstå
Är du smal? - hah....nej inte det heller.
Är du en sportfåne? -  Absolut! Vem har åkt skridskor och slalom under samma vecka? Jooru, sportfåne som fan....
Är du rolig? -  Alltså....jag får nog till det då och då.
Är du sjuk? -  Jaaa....
Är du feg? -   När det kommer till att stjäla tulpaner? Ohja!
Är du törstig? -  Jag ska tänka efter....jaaa....
Är du 15 år? -  Nej, det var ett tag sen.
Är du rik? -  Ehm...jaaa....nej.
Är du fattig? -  Typ hela tiden.
Är du smart? -  Jag har mina stunder. Då och då. Ibland sådär...
Är du retsugen? -  Just nu, nej. Jag är för trött.
Är du shoppingsugen? -  Aldrig.
Är du saknad av någon? -  Eeh...man kan väl hoppas?

Fyra skulle du:
Skulle du vilja vara längre? -  Hahaha!!! 
Skulle du vilja väga mer? -  Men gud! NEJ!
Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Nu ska vi se här....Jag bifogar en lista i slutet!
Skulle du dricka dig full nu?-  Nej

Åtta kan du:
Kan du vifta på öronen? -  jag tror det.
Kan du slicka dig på näsan? -  haha! neeej....
Kan du kolla i kors med ögonen? -  Jepp, det är jag ytterst stolt över!
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? -  Absolut, kära du.
Kan dina vänner lita på dig? -  Nej jag berättar alla deras hemligheter när de vänder ryggen till. Som fan.
Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? -  Eeh....får jag pengar för det?

Fyra antingen eller:
Pierca tungan elr näsan? -   Tungan! lätt...
Vara seriös eller rolig? -  Just nu, allvarlig.
Brinna upp eller drunkna? -   Drunkna!
Umgås med dina fiender eller föräldrar? -  Föräldrar såklart!

Svara ärligt:
Tycker du om någon just nu? -   Jag vet ingenting om någonting.
Sol eller måne? -   Måne
Vinter eller höst? -  Höst! <3
Soligt eller regnigt? -  Regn
Är du uttråkad? -  nej jag har jätteroligt!
är klocka just nu? -  21:05
Vart vill du bo? -   ensam i en lägenhet.
gifta dig? -  Jag...vill ha en fest!
Favoritårstid? -   Sommar/höst

Har du under de 24 senaste timmarna:
Kysst någon? -   Nej..men jag har slickat på Gösta!
Blivit kramad? -   Jaaa...
Kännt dig fånig? -  haha...jaa jättemycket!
Saknat någon? -   Kanske.
Ljugit? -   Nej
Haft sex? -   ...nej

 

Slutligen, kändisar (både riktiga och inte!) jag kan tänka mig att ha sex med: Spike (han finns!), Edward Cullen (men inget mesande!), Marilyn Manson, Hyene-infekterade-Xander, Angel som ung, och slutligen....sångaren i Muse!

 

I fuck you to fuck you over.
I brist på annat.


Kommentarer
Postat av: anna

fan vilka najsiga pojkar på slutet :D

2010-02-23 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0